بررسی تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده و خریداران خارجی بر عملکرد صادرات شرکتها» – دانلود پایانامه ارشد

دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  مطالعه تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده و خریداران خارجی بر عملکرد صادرات شرکتها

تکه ای از متن پایان نامه :

پیشرو در هر صنعت موفقیت خود را مدیون توانایی در عرضه و ارائه­ی ارزش بیشتر به مشتریان در مقایسه با رقبای خویش می­دانند. کیگان[1]، از صاحب­نظران علم بازاریابی، معتقد می باشد که تنها درصورت تمرکز منابع بر فرصت­ها و ایجاد ارزش برای مشتریان می باشد که می­توان به مزیت رقابتی پایدار دست پیدا نمود و پشتوانه­ای محکم برای ادامه­ی حیات سازمان و کسب رهبری در آن عرصه از رقابت را پیدا نمود (حق گویی، 1389، ص 42).

 

2-2-10) بازاریابی ارتباط­ای

از آن­جا که کیفیت ارتباط با مشتری، در مفهوم بازاریابی ارتباط­ای تحقق می­یابد، لذا در ادامه به تبیین و تشریح بازاریابی ارتباط­ای پرداخته خواهد گردید. بازاریابی ارتباط­ای به ایجاد روابط بلندمدت و متقابل با افراد و سازمان­ها و گروه­های ذینفع اشاره دارد و اساس آن برقراری روابط مطلوب و موثر به مقصود حفظ و نگهداری آن­ها می باشد. در میان گروه­های ذینفع، مشتری مهم­ترین بوده و بازاریابی ارتباط­ای، مشتری را به دیده­ی یک دارایی پر ارزش می­نگرد که مستهلک نمی­گردد و اگر چه در ترازنامه شرکت­ها جایی ندارد، اما در حقیقت از تمامی اقلام ترازنامه با ارزش­تر می باشد. بازاریابی ارتباط­ای صرفا به دنبال این نیست که محصولات و خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا در آینده از او خرید کنند و دیگران را نیز به این کار

[1] Kigan

 مطالعه تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده و خریداران خارجی بر عملکرد صادرات شرکتها»

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده و خریداران خارجی بر عملکرد صادرات شرکتها» (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی صادرکننده استان اردبیل)