مرجع آگهی و نیازمندیها : سایت دو فانوس

منبع آگهی و نیازمندیها : سایت دو فانوس

حسایت دوفانوس

www.2fanoos.com

درج رایگان نیازمندی اینترنتی صنعتی
سفارش رایگان آگهی اینترنتی دام و پرندگان
درج نیازمندی اینترنتی کشاورزی

درج رایگان نیازمندی اینترنتی خدمات
ثبت رایگان آگهی موبایل و کامپیوتر
سفارش آگهی اینترنتی خدمات ساختمانی
ثبت رایگان نیازمندی لوازم خونگی

منبع آگهی و نیازمندیها…بازار خرید و فروش کالا و خدمات ..خرید و فروش اجناس وخدمات کشاورزی..

لوازم شخصی-لوازم خونگی–لوازم الکترونیک-املاک-وسایل نقلیه–خدمات عمومی

خدمات- اداری-پولی- بازرگانی- بیمه-وکالت- نظافت-و-خدمات-منزل- آموزش -فرهنگی -هنری — خدمات- موتور- ماشین- خدمات پزشکی-پرستاری- درمانی-مشاور
اسباب-کشی-و-حمل-ونقل- خدمات -لوازم- خونگی- خدمات -ساختمانی – دکوراسیون- ورزش-و-سرگرمی

ثبت رایگان آگهی آموزش خصوصی
سفارش رایگان نیازمندی اینترنتی ماشین آلات
سفارش نیازمندی اینترنتی خودرو و موتور
سفارش نیازمندی اینترنتی خدماتی

چه جوری متن آگهی رو به بهترین راه بنویسیم:

آگهی خوب در درجه اول باید توجه مخاطب رو به خود متمرکز و بعد اونو به اون محصول علاقه مند سازه. بعد تمایل اونو واسه پیگیری موضوع زیاد کنه و آخرش همون آگهی خوب باعث فروش کالا، خدمت یا ایده مورد نظر شه.

۱) اصل اول: طرح مناسب
یک آگهی خوب باید دارای طرح مناسب باشه؛ این طرح می تونه عکس، نقاشی یا حروف چاپی باشه که به عنوان عناصر گرافیگی استفاده میشن.  از طرحهای آسون  و جذاب استفاده کنین
۲) اصل دوم: تیتر مناسب و مفید
شما باید به شکلی تیر مناسب و مفید رو واسه آگهی خود انتخاب کنین تا توجه و علاقه خوانندگان رو چون شکارچی، شکار کنین.

۳) اصل سوم: تبلیغ در متن آگهی

معرفی و حمایت از ویژگیهایی که محصول، مدعی دارا بودن آنهاست.
امتیازات مثبت محصول خود رو به خطر نمایش بذارین.
مداراک و دلایلی واسه ویژگیهایی که محصول شما مدعی دارا بودن آنهاست ارایه بدین.
وقتی یک متن مشکل و پیچیده واسه ارایه به مخاطب دارین، از طولانی شدن اون ترس نداشته باشین.
مدارک و مستندات شما باید قانع کننده و به یادماندنی باشه.
اجازه بدین مخاطبان بدونن که چرا به محصولی که واسه اون تبلیغ می کنین نیاز دارن.
۴) اصل چهارم: تحریک مخاطب به خرید
اصل چهارم در ساخت یک آگهی خوب، «تحریک مخاطب به خرید» است؛ باید در آگهی خود، مخاطب رو واسه اقدام به خرید تحریک کنیم. واسه این منظور میتونیم موارد زیر رو انجام بدیم.
باید به شکلی عمل کنیم که مخاطب رفتاری خاص- در جهت هدف آگهی- از خود بروز بده؛ مطمئن ترین راه واسه اینکه شخصی رو به اینجور رفتاری مجبور کنین، خواسته از اون واسه انجام اون کاره.
توجه داشته باشین هنگامی که انجام رفتاری رو القا یا خواسته می کنین، باید انگیزه و محرکی هم واسه اون ارایه بدین؛ مثلاً یک محدود کردن زمانی قایل شید یا جایزه ای واسه اون کار و رفتار خاص مشخص کنین یا قیمت استثنایی واسه اون مورد خاص اعلام کنین.
واسه اینکه شخص رو به انجام رفتار مورد نظر وادارید، باید از خواستها و نیازای عقلانی و احساسی مخاطب – هر دو- استفاده کنین.  یکی از راههای دیگر واسه تحریک مخاطب واسه خرید کالا، ارایه خلاصه ای از ایده و فکر مورد قبول آگهی دهنده، در آگهی مورد نظره. ایده پایانی باید شامل همه اطلاعات لازم واسه خوانندگان باشه تا دست به کار شن؛ مثل مشخصات مغازه، ساعت کار، تاریخ و …

مطلب مشابه :  انواع مهارت‌های مدیریتی از دیگاه روانشناختی