بررسی تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده و خریداران خارجی بر عملکرد صادرات شرکتها»- پایانامه ارشد

دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  مطالعه تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده و خریداران خارجی بر عملکرد صادرات شرکتها

تکه ای از متن پایان نامه :

  • محصول مشتری
  • رقابت در کسب و کار مشتری
  • پتانسیل سودآوری (بخشی زاده، 1391، ص 55)

 

2-2-4) روند جلب مشتری

روند جلب مشتری به چندین شیوه انجام می­گیرد. شش راه برای جلب و جذب مشتری عبارتند از:

  • برخورد مناسب با مشتری
  • مشخص کردن مزیت رقابتی در هنگام خرید مشتری
  • ایجاد انگیزه ی پایدار، جهت تکرار خرید
  • حفظ مشتریان جهت ایجاد وفاداری
  • بهره گیری از طرفداری مشتریان در تبلیغ جایگاه محصولات
  • پاسخگویی صحیح به مشتریان ناراضی (اسکندری و همکاران، 1389، ص 135)

 

 

 

  • با خریدهای بیشتر مشتریان از شرکت، درآمدها افزایش می­یابد و شرکت از کارآیی بیشتری در ارائه ی خدمات به مشتریان برخوردار می­گردد، پس هزینه­ها کاهش می­یابد.
  • مشتریان خشنود و حفظ شده (وفادار) موجب جذب دیگر مشتریان بالقوه برای شرکت خواهند بود.
  • برقراری روابط با مشتریان با مشتریان برای آن­ها ارزش­مند می باشد و در نتیجه مشتریان وفادار حساسیت کمتری به قیمت خواهند داشت (اسکندری و همکاران، 1389، ص 135).

 

2-2-6) تجزیه و تحلیل مشتری در محیط خارجی

تجزیه و تحلیل مشتری (مصرف کننده) که اولین مرحله از تجزیه و تحلیل محیط خارجی می­باشد، شامل شناخت بخش­ها و گروه­های مشتریان سازمان، انگیزش­های هر بخش و نیازهای ناشناخته می­باشد. مقصود از

 مطالعه تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده و خریداران خارجی بر عملکرد صادرات شرکتها»

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده و خریداران خارجی بر عملکرد صادرات شرکتها» (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی صادرکننده استان اردبیل)