بررسی تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده و خریداران خارجی بر عملکرد صادرات شرکتها» – دانلود پایانامه کارشناسی ارشد

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  مطالعه تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده و خریداران خارجی بر عملکرد صادرات شرکتها

تکه ای از متن پایان نامه :

مشتریان، کسب منافع از ایده­های مشتریان و تجربیات و بهبود برنامه­ریزی ظرفیت می­باشد. مزایای حاصل برای مشتری کاهش نگرانی و ریسک در اثر ارتباط بلندمدت یا عرضه کننده، حل معضلات اولیه و سازگاری عرضه کننده با نیازهای خاص مشتری می باشد.

  1. همبستگی

همبستگی، جزء دیگر مبادله تجاری می باشد که بین دو طرف (خریدار-فروشنده) ایجاد می­گردد و در یک وضعیت یکپارچه جهت دست­یابی به هدف مطلوب ایفای تأثیر می­کند. وجود این جزء در بازاریابی ارتباط ای، موجب توسعه و افزایش وفاداری مشتری می­گردد و به طور مستقیم احساس تعلق به ارتباط و به طور غیرمستقیم احساس تعلق به سازمان را ایجاد می­کند. مشتری به عنوان عضوی از سازمان مطرح می­گردد و در یک همبستگی دو جانبه به سمت هدف حرکت می­کنند. در این بعد، روابط رسمی بین خریدار و فروشنده به موجب صداقت و دوستی طرفین به سمت روابط غیررسمی میل می­کند.

  1. ارزش­های مشترک

ارزش­های مشترک، به عنوان یک بعد مهم در ایجاد و تشکیل روابط بین خریدار و فروشنده و نظامی که در آن افراد و گروه­ها به یکدیگر وابسته شده­اند، تعریف شده می باشد. ارزش­های مشترک، ناشی از اعتقادات مشترکی می باشد که طرفین مبادله در مورد اهداف، رفتارها و سیاست­ها دارند و این پیوندهای احساسی را به وجود خواهد آورد که زمینه را برای اعتمادسازی و تعهد بیشتر، آماده می­کند. به علاوه، وجود وجوه مشترک بین طرفین مبادله، راه را برای ادامه­ی مسیر هموارتر خواهد نمود و محکم­تر شدن ستون­های بازاریابی رابط ای (اعتماد، تعهد، هم­دلی و غیره) را در پی خواهد داشت.

 

  1. اقدام متقابل

اقدام متقابل، بعدی از روابط تجاری می باشد که باعث می­گردد تا دو طرف معامله، تخفیف یا مساعدتی را برای طرف مقابل درنظر بگیرند و در عوض، تخفیف یا مساعدتی را در آینده دریافت کنند. اقدام متقابل می­تواند2-2-13) مزایای بازاریابی ارتباط ای

منافعی که شرکت­ها در نتیجه­ی بازاریابی ارتباط­ای کسب می­کنند:

 مطالعه تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده و خریداران خارجی بر عملکرد صادرات شرکتها»

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده و خریداران خارجی بر عملکرد صادرات شرکتها» (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی صادرکننده استان اردبیل)