۴ |
مدیریت مبتنی بر فرآیندها و واقعیتها |
فرآیندها برای رسیدن به نتایج مطلوب طراحیشدهاند. |
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت fotka.ir مراجعه نمایید. |
دادهها و اطلاعات برای تعیین اهداف میانمدت دیگر برانگیز استفاده میشوند. |
سازمان قابلیت فرآیند خود را کاملاً درک کرده و از آن برای بهبود عملکرد استفاده میکند. |
۵ |
توسعه و مشارکت کارکنان |
کارکنان پذیرفتهاند که مسائل به آنها تعلق دارد و آنها برای حل مسائل پاسخگو هستند. |
کارکنان برای دستیابی به اهداف درازمدت سازمان نوآور و خلاق هستند. |
کارکنان برای انجام کارها توانمند شدهاند و دانش و تجارب خود را در سطح وسیعی منتشر کرده و به اشتراک میگذارند. |
۶ |
یادگیری، نوآوری و بهبود مستمر |
فرصتهای بهبود شناساییشده و مورداستفاده قرار میگیرند. |
تکتک افراد بهبود مستمر را بهعنوان یک هدف درازمدت پذیرفتهاند. |
بهبود و نوآوری موفق کاملاً در سازمان گسترده و با آن یکپارچه و آمیختهشده است. |
۷ |
توسعه شراکتها |
فرآیندی برای انتخاب و مدیریت تأمینکنندگان وجود دارد |
بهبود و موفقیتهای تأمینکنندگان موردتقدیر قرارگرفته و شرکای خارجی کلیدی شناساییشدهاند. |
سازمان و شرکای کلیدیاش به یکدیگر وابستهاند و طرحها و خطمشیها به کمک هم و بر مبنای دانش مشترک ایجاد میشوند. |
۸ |
مسئولیت اجتماعی |
قوانین و مقررات درخواست شده درک و رعایت میشوند. |
سازمان مشارکت فعال در جامعه دارد. |
انتظارات اجتماعی از سازمان اندازهگیری شده و بر مبنای آنها عمل میشود. |