وفاداری مشتری-دانلود کامل

و بتواند شرایط مشتری را به خوبی درک کند. در تبلیغات خدمات بانکی نباید چیزی فراتر از آنچه وجود دارد به مشتری اعلام گردد. زیرا نه تنها اعتماد مشتریان را مورد سوال قرار میدهد بلکه انتظارات کاذبی را ایجاد میکند، که منجر به از دست دادن مشتریان قدیمی نیز میشود. با افزایش رقابت در نظام بانکی، هزینه جذب مشتری جدید افزایش میابد و لازم است همزمان با تحول نظام بانکی، مهارت های جذب مشتری نیز افزایش یابد. هنگامی که یک بانک مشتریان خود را بشناسد و از نیازهای آنان آگاه شود، میتواند همگام با نیازهای آنان تحولات لازم را بعمل آورد. و در نهایت افزایش بهره وری خواهد داشت. باید به این نکته توجه ویژه شود، که اصلی ترین راه موفقیت بانکها، حفظ مشتریان خود و کسب رضایت آنان و وفاداری مشتریان است، که این جز با ارائه خدمات مورد نیاز آنها بدست نمی آید

پایان نامه
برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  77u.ir  مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات – برند – مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

 
 

فصل سوم

روش تحقیق

مقدمه :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *