گیم پلی pes 2012

از ویژگی ها و ویژگی های بازی فوتبال 2012 می توان به گرافیک و گیم پلی زیبای آن اشاره کرد که بازی را منحصر به فرد و زیبا کرده و در سال انتشار به یکی از بهترین بازی های فوتبال تبدیل شد. .

یکی از ویژگی‌های مهم و اساسی این بازی، کنترل‌های ساده و آسان گیم‌پلی است که به شما امکان می‌دهد در طول بازی به راحتی شلیک کنید و پاس بدهید و کنترل‌های ساده و آسانی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. عادت کنید از بازی بیشتر لذت ببرید. در واقع، این کیس برای کنترل آسان انگشت و عدم ایجاد ناراحتی در موقعیت قرار گرفته است و آن را جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کند.

جذابیت PS مخفف Football 2012 این است که با انجام این بازی به شاعر بازیکنانی مانند رونالدینیو و مسی در بارسلونا تبدیل می‌شوید، و می تواند بسیار خاطره انگیز باشد و تجربه متفاوتی را به هر روحی ارائه دهد. شکل تیراندازی و سرعت شلیک در مقایسه با طراحی های بازی امروزی ضعیف است، اما هنوز به خوبی انجام شده است.

اینها تنها موارد ذکر شده نیستند و اگر بخواهیم برای شما مثال بزنیم، بیشتر با این و بازی آشنا خواهید شد.

بررسی اجمالی بازی فوتبال PS 2012 برای اندروید:

در این بهترین بازی فوتبال 2012 بسیار خوب است و می تواند به شما شادی و اشتیاق بدهد. در این بازی چیزهای متفاوت و معروفی از لیگ اول و لیگ اصلی لالیگا، بوندس لیگا، لیگ برتر و سری آ مشاهده می کنید، برای مثال می توانید تیمی از لالیگا حتی بارسلونا یا رئال مادرید را انتخاب کنید که با تیم دیگری به انتخاب شما رقابت خواهد کرد. می توانید با تغییر ترکیب و نشان دادن مهارت های فوتبالی خود، تیمی را برای حمله به دیگر تیم های مشهور اروپایی انتخاب کنید و وارد عرصه شوید!

نوشته دیگر :   درمان اختلال شناختی خفیف

دریبل زدن در بازی به خوبی طراحی نشده است، هرچند می توانید حرکاتی را نشان دهید و حریفان را پشت سر بگذارید تا به هدف برسید و ضربه خود را به گل تبدیل کنید!

همچنین در بازی فوتبال PS 2012 تیم های ملی را خواهید یافت و انواع تیم های ملی از قاره اروپا را می توانید پیدا کنید که شامل اسپانیا، فرانسه، پرتغال و … می شود. همچنین می توانید تیم های ملی مختلفی را از سایر قاره ها مانند آفریقا و آسیا پیدا کنید که شامل تیم ملی فوتبال ایران، کره جنوبی، ژاپن و … می شود. که می توانید به دلخواه انتخاب کنید و وارد چالش سنجش شوید!

شرکت در مسابقات مختلف

یکی از ویژگی‌ها و پخش‌های هیجان ‌انگیز در PES 2012 Mobile این است که می‌توانید در مسابقات مختلف مانند جام‌های آسیایی و اروپایی شرکت کنید یا به عنوان یک تیم موجود در جام جهانی شرکت کنید. شما می توانید با سایر حریفان رقابت کنید و خود را به چالش بکشید و وارد هیجان بزرگ شوید! بازی را می توانید از سایت اندروید پارسی به آدرس Androidparsi.ir دانلود نمایید و از نصب آن لذت ببرید.

بدون شک رقابت با تیم های دیگر از کشورهای مختلف و پیروزی در این بازی بسیار جذاب خواهد بود. می توانید تیم ملی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و وارد مسابقات و جام های مختلف شوید.