برای نصب آسان ساندویچ پانل سقفی ابتدا باید ساختار روی سقف و فاصله بین تکیه گاه های اصلی را اندازه گیری کرده و طبق نوع و طرح سازش سقف زیرسازی های لازم را نیز برای نصب ساندویچ پانل سقفی ریخت. در این نوع نصب هم، مانند ساندویچ پانل سقفی، نیازمند زیرساخت فلزی هستیم. این دسته از فومها به سه دسته معمولی (GPSS)، مقاوم (HIPS) و انبساطی (EPS) تقسیم می شوند. یکی از انواع پیچ برای نصب ساندویچ پانل، پیچ سرمته گالوانیزه واشردار است، پیچ های سرمته جهت نصب ساندویچ پانل با توجه به طولی که دارند در پنج دسته قرار می گیرند. اما رنگ های آبی، قرمز و سفید، بیش از سایر رنگ ها مرسوم هستند و مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از پشم سنگ به منظور پر کردن فضاهای که فاقد شکل هندسی منظم هستند مورد استفاده قرار می گیرد. پانلها یا acp متشکل از ترکیب بسیار سبک که از دو طرف لایه عایقی را در بر گرفته و این عایق می تواند از جنس پلی اورتان، پلی استایرن، پشم شیشه، پشم سنگ، اکس پی اس می باشد.ویژگی های منحصر به فرد ساندویچ پانلها سبب کارایی بالای آنها شده، بطوریکه در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

پوشش سقف کلزیپ

عامل دیگر تاثیر گذار در قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در مشهد ضخامت ورق فلزی مورد استفاده در آن می باشد که هرچه ضخامت ورق فلزی افزایش یابد مقاومت ساندویچ پانل بیشتر می شود و قیمت آن هم افزایش می یابد. نوع عایق استفاده شده در ساخت پوشش سقف کلزیپ ساندویچ پانل هم در قیمت تاثیر گذار می باشد این عایق می تواند از جنس پلی یورتان یا پلی استایرن باشد و ساندویچ پانل با عایق پشم سنگ و پشم شیشه هم تولید می شود که کاربرد کمی دارد. فشردگی عایق استفاده شده در ساخت ساندویچ پانل عامل دیگر تاثیر گذار در قیمت می باشد فشردگی یا دانسیته تاثیر بسزایی در مقاومت و ضریب انتقال حرارت دارد و هرچه دانسیته بیشتر باشد مقاومت و قیمت آن افزایش می یابد. ساخت ساندویچ پانل های سقفی به صورت 3 گام و 5 گام می باشد که مدل 5 گام از مقاومت فشاری بیشتری برخوردار می باشد. بنابراین زمانی فرد صرفه جویی در هزینهها را هنگام خرید ساندویچ پانل دیواری دست دوم نسبت به نو آن ترجیح میدهد که علاوه بر صرفه جویی در هزینهها محصول از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا بتواند در مدت زمان مورد نظر به خوبی از آن استفاده کند.

 

در ضمن هنگامی که بخواهید پس از گذشت مدت زمانی عملیات جداسازی سازهها را انجام دهید در صورت ناآگاهی ممکن است زمان جدا شدن ورقها از فوم آسیبی به فوم وارد شود بنابراین توجه به این مورد را هم در نظر داشته باشید. کاربرد واشر پیچ این است که زمانی که پیچ سفت شد از آن بر پر کردن قسمت سوراخ شده استفاده می شود و موجب می شود تا ساندویچ پانل به نوعی آب بندی شود. در صورتی که به کیفیت و مرغوبیت کالای خریداری شده اهمیت بسیاری میدهید هنگام خرید مطمئن شوید که جنسی مرغوب و با کیفیتی را خریداری کنید که بتوان پس از گذشت مدت زمانی مجددا در مکانی دیگر از همان سازهها استفاده کرد. برای معرفی انواع پیچ جهت نصب ساندویچ پانل از کدهای خاصی بهره برده می شود که کدها با توجه به نوع پیچ متفاوت هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نوع ساندویچ پانل به شما پیشنهاد می کنیم که به محصول ساندویچ پانل دیواری مراجعه نمایید. در این بخش با نکات مهمی در خصوص نصب و اجرای پانل سقفی به طور خلاصه آشنا خواهید شد؛ هر چند که این سر فصل بسیار مهم را در قالب یک مقاله مجزا نیز بر روی سایت منتشر خواهیم نمود.

پوشش سقف

عایق بسیار قوی در نگهداری از انرژی یا ورود دمای ناخواسته، عایق رطوبتی ،عایق سرمایی، عایق گرمایی، عایق ضد حریق آن اشاره کرد /همچنین مقاومت پوشش سقف  بسیار بالا در برابر بارهای اضافی بر سازه مانند نیروهای برشی ناشی از زلزله دارد/ مقاومت بالا در برابر حلالها و عدم خورندگی در محیط بازی و اسیدی /وزن سبک این سازه در مقابل سازه های قدیمی که در دیوارها و سقفها به کار می رود /نصب ساندویچ پانل و اجرای آن آسان و سریع است /قیمت تمام شده ساندویچ پانل بسیار پایین تر از مصالح سنتی قدیمی است و از گرد و خاک و آلودگی صوتی که در اجرای سازه های قدیمی به وجود می آمد جلوگیری میشود./دیگر ویژگی پانل می توان به تنوع در رنگ بندی توجه کرد /قابلیت انعطاف پذیری زیاد آن در جهت استفاده در طرح های خاص و همانطور که مشتری سفارش می دهد /از مهمترین ویژگی که در مقابل مصالح سنتی ان را قرار داد افزایش عمر مفید سازه میباشد. از لحاظ عایق حرارتی و صوتی در درجه پایین تری از پلی یورتان قرار می گیرد، اما نسبت به آن سبک تر است و قیمت مناسب تری هم دارد.

نوشته دیگر :   معرفی لینک های مفید

 

ازآنجاییکه پشم سنگ نسبت به دیگر لایههای عایق دارای ویژگیهای متمایزی است، هزینه خرید ساندویچ پانلهای پشم سنگ نیز در مقایسه با دیگر انواع ساندویچ پانلها بیشتر خواهد بود. برای معرفی انواع پیچ برای نصب ساندویچ پانل از کدهای خاصی بهره برده می شود که کدها از پیچی نسبت به پیچ دیگر متفاوت است. ساندویچ پانل ها در رنگ ها و مدل های مختلفی تولید می شوند که باعث شده است طراحان ساختمانی از این محصول برای افزایش زیبایی خانه ها استفاده نمایند. محصولات عایق پشم سنگ نقش مهمی (چشمگیری) در صرفه جویی انرژی به وسیله کاهش مصرف انرزی در خانه ها، ساختمان های اداری و تجاری و کارخانه های تولیدی دارند. مهمترین وسیله برای نصب ساندویچ پانل ها چیست؟ این پیچ ها شامل پیچ های سرمته دو اینچی، پیچ های سرمته سه اینچی، پیچ های سرمته چهار اینچی، پیچ های سرمته پنج اینچی و پیچ های سرمته شش اینچی می باشند. قسمت واشر نیز از دیگر بخش های این پیچ است که در انتهای قسمت شش ضلعی قرار گرفته است. آچار بکس ها از تعدادی سر استوانه ای شکل برخوردار هستند که در یک سوی آنها حفره چهارگوش واقع شده است و در سمت دیگر نیز حفره ای استوانه ای قرار دارد که شکل آن به صورت گل پیچ می باشد و از انواع چهارگوش، شش گوش، هشت گوش و دوازده گوش تشکیل شده است.

زیپ پانل در تبریز

آچار الن یک سر توپی دارد که استفاده از آن را در محورهای ناهماهنگ آسانتر و راحت تر می کند. طول عمر سازه و ساختمان در صورتی که از ساندویچ پانل نو استفاده شود بسیار بالاتر می باشد و به همین دلیل می توانید از ساندویچ پانل دیواری مشهد به صورت نو در طول مدت زمان بیشتری استفاده نمایید. انعطاف پذیری تولید زیپ پانل در تبریز در هر طول خواسته شده بین ۲ الی ۱۲ متر. قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در مشهد بر اساس برند، نوع و ضخامت متفاوت می باشد که در اینجا توضیحات کاملی در این زمینه به شما ارائه می دهیم. برای افزایش مقاومت ساندویچ پانل بر روی سطح آن از شیار هایی استفاده می شود که بر اساس دیواری یا سقفی بودن متفاوت می باشد و ساندویچ پانل های سقفی به صورت 3 گام یا 5 گام تولید می شود که هرچه این گام ها بیشتر باشد مقاومت افزایش می یابد.

 

ساندویچ پانل های عایق صدا معمولا برای ساخت سازه هایی استفاده می شوند که در کنترل آلودگی صوتی مهم هستند.در حال حاضر با رشد جمعیت و رشد شهری و همچنین کمبود فضا و کاهش فضای زندگی مردم و ساختمان ها، تراکم در حال افزایش است. اشار داشت. لازم به ذکر است که موارد استفاده از آن را بسیار وسیع و گسترده می باشد که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در ساختمانهای مختلف از آنها استفاده میشود. رنگ ساندویچ پانل: ساندویچ پانل در ۱۲ طیف رنگی مختلف ازجمله سفید، آبی، قرمز، نقرهای، طوسی، کرم ، سبز، یشمی، زرد، بنفش تولید میشود. تولید کننده ساندویچ پانل اصفهان این محصول را در ۱۲ طیف از رنگ های سفید، آبی، طوسی، نقره ای، کرم، سبز، یشمی، بنفش، قرمز و زرد تولید می نماید. عایق مورد استفاده در ساختمان باید از نوع با کیفیتترین مصالح به دست آید و به همین دلیل برای افرادی که به کیفیت بالای محصول تهیه شده اهمیت میدهند خرید ساندویچ پانل دیواری نو میتواند بهترین انتخاب باشد.