پیانو دیجیتال کاسیو

پیانو کاسیو یکی از محبوب ترین پیانوهای جهان است که دارای محبوب ترین سیستم صوتی در جهان است. مدل جدید ژاپنی است.

فقط بهترین پیانو دیجیتال در سیستم موسیقی شرقی CASIO PX.S1000

یا SCALE وجود دارد.

کلیدها و لمس قدرتمند و مناسب برای همه نوازندگان است

صدای عالی و انرژی معمولی

طول مثلث ها 122 در رنگ های مختلف است

ورودی و خروجی توسط گوشی کنترل می شود

گارانتی اصلی CASIO کاهش نمی یابد

پیانوی دیجیتال Casio PRIVIA به دلیل صدای معتبرش شناخته شده است. زیبایی کاسیو S1000 و صفحه نمایش لمسی و قیمت پیانو دیجیتال کاسیو  و بهترین طراحی پیانو و مدرن را در اختیار شما قرار می دهد. ساعت ها از بازی لذت ببرید.

صدای تولید شده توسط پیانو آکوستیک تنها صدایی نیست که کلیدها را همراهی می کند. برخی از خطوط در مقابل صدا به صدا نزدیک تر می ارتعاند و صدا را اضافه می کنند تا صدای عالی به موسیقی بدهد. در پیانوی دیجیتال سنتی، این افکت طنین انداز توسط یک سیم به دست می آید. اما منابع صوتی Morphing AiR از روش‌های متفاوتی استفاده می‌کنند و از سیستم «رزونانس سیم» و شبیه‌ساز تشدید استریو برای همه ۸۸ ساز استفاده می‌کنند. 88-کلید رزونانس کامل و کاملا طبیعی است. هنگام نواختن آکورد برای ایجاد تغییرات ناشی از رزونانس، بلندگوها با بلندگوهای معمولی متفاوت هستند. این مقاله طولانی به خوانندگان اجازه می داد تا آهنگ های مختلفی را اجرا کنند، آنها را به طور داوطلبانه با قدرت انگشتان خود کنترل کنند و در نتیجه پیانوی خاصی بنوازند.

کریگ یک برند ژاپنی است که تقریباً به همه دانش آموزان با توانایی های مختلف مواد ارائه می دهد. همچنین برخی از مدل های پیانوی کریگ مانند C1 Air که دارای فناوری پیشرفته ای مانند بلوتوث هستند، نیاز این خواننده را در سطح بالایی برآورده می کنند.

کاوای یکی از تولیدکنندگان پیشرو پیانو و آلات موسیقی است. پیانوهای این شرکت از نظر ظاهر و زیبایی از بهترین پیانوهای موجود در بازار shahrekala.com هستند.

این ساز دیواری یکی از محبوب ترین پیانوهای موجود در بازار است و برای ساخت این ساز از تخته چوبی درجه یک استفاده شده است. این ساز دارای 3 پدال می باشد که نوازنده می تواند تمامی فوت و فن های ساز را انجام دهد. تلفن هم هست. نمی توان انکار کرد که این را می توان بخش مهمی از این ساز دانست.

نوشته دیگر :   سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو چیست؟

Morphing AirR * ویژگی‌های صوتی اخیر توسعه یافته توسط ICASIO ایده‌های دقیقی را در تولید صدای غنی مرتبط با پیانو ارائه می‌کند. به منظور دستیابی به انتخاب طولانی مدت و بهبود کیفیت رسانه، ظرفیت حافظه بهبود یافته است. تغییرات کوتاه مدت باعث ایجاد حالت عادی می شود و صداهایی را که فقط در یک پیانو انتظار دارید تولید می کند. پس با صدای اول شروع کنید و در موقعیت خوب ادامه دهید تا صدا تمام شود.

پیانوی دیجیتال Casio AP 270 از سری Celviano کیفیت صدای عالی و عملکرد عالی را در اختیار شما قرار می دهد. Celviano Pianos کلید Tri-Sensor II 88-hood و کلید عاج جعلی را ارائه می کند تا تجربه پیانو را به شما ارائه دهد. صداهای شکرگزاری در موتور AiR به لمس اضافی دو صدای ضبط شده اضافه شده است و چهار سطح مختلف را در دو حالت صوتی ارائه می دهد که به پیانوی دیجیتال امکان اجرای متفاوتی را می دهد. . Casio AP 270 دارای 22 نمونه صوتی داخلی است و می توانید از قطعات و روش هایی برای ترکیب عملکرد استفاده کنید.

پیانو AP 270 نه تنها در اجرا، بلکه در تمرین و آموزش نیز یک ابزار عالی است. روی این دستگاه دو دستگاه موبایل وجود دارد و به کمک روش Duet می توان کلید را به دو قسمت مساوی تقسیم کرد و معلم و دانش آموز می توانند همزمان با هم تمرین globalchat.ir کنند. بخش کتابخانه موسیقی دارای 60 آهنگ مختلف و فضای کافی برای ذخیره 10 آهنگ توسط کاربران است.

یک پیانو CDP-S100 و یک پورت USB برای اتصال کامپیوترها و تلفن های همراه و سیستم های سازگار استفاده می شود. سیستم صوتی کاسیو دارای یک آمپلی فایر 8 وات + 8 و 2 بلندگوی بیضوی 12 در 6 سانتی متر است. صدای پیانو Casio CDP-S100 CONCERT-SOFT-MODERN-BRIGHT-GRAND است. پیانوی دیجیتال کاسیو دارای هارپیسکو، ویبرافون، ارگ و غیره است که بر کیفیت صدا تأثیر می گذارد. صدای این دستگاه برای عموم خوب است و صفحه کلید آن ساده و سبک است. بله، شما می توانید آن را در هر جایی بپوشید و شروع به بازی کنید.