در تحلیل بلندمدت امروز قیمت بیت کوین (BTC)، ما به 5 روزه نگاه می کنیم. نمودار و شاخص‌های فنی مرتبط با آن: BBWP و Stochastic RSI. در طول سال گذشته، ترکیب آن‌ها بارهای متوسط ​​برای یک حرکت قابل توجه در قیمت BTC ارائه شده است – به طور 48 درصد بالا یا پایین.

به نظر می رسد که قیمت امروز همراه با اندیکاتورها در بازه زمانی 5 روزه شرایط مشابه نشانه های تاریخی یک حرکت قوی بیت کوین ایجاد می کند. آخریناً، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال اریک کرون نگاهی به این توسعه انداخته است در YouTube. اگر بازار مانند 12 ماه گذشته رفتار کند، قیمت بیت کوین می تواند در 42.5 روز به منطقه 61000 دلار برسد.

اقدام قیمت بیت کوین

 

بیت‌کوین نوسان‌پذیری کاهش می‌یابد: BBWP به پایین می‌رسد

درصد عرض باند بولینگر (BBWP) مشتق شده از باند بولینگر. مورد دوم یک شاخص بر نوسان است. این شامل سه خط است که در رابطه با قیمت یک ترسیم می شود. خط وسط معمول یک معیار متحرک ساده است. در حالی که نوارهای بالا و پایین معمولاً 2 انحراف استاندارد در بالا و پایین خط وسط هستند.

BBWP درصد میله‌ها را در یک بازه مشخص نشان می‌دهد که در آن عرض باند بولینگر کمتر از عرض باند بولینگر فعلی است. به عبارت دیگر، BBWP نموداری از نوسانات یک دارایی را در رابطه با حرکات قیمت قبلی آن نشان می دهد.

هر از این پایین‌ها در یک نمودار BBWP در چند روز قبل با مرحله‌ای از گسترش سریع بیت کوین همراه شد.کشش چند روز بعد همیشه به فراز و نشیب‌های بزرگ می‌شود، زیرا نوسانات به‌منظور دار خنثی است. این به نشان دهنده یک تغییر بزرگ در قیمت است.

علاوه بر این، به نظر می رسد تصویر BBWP به خط مقاومت در حال سقوط از نظر می رسد. هر افزایش پی در پی در نوسانات کمتر از قبل است. این نشان دهنده کاهش جهانی در نوسانات بیت کوین در سال گذشته است.

در عین حال، نشان می‌دهد که می‌توانیم انتظار یک حرکت بسیار قوی در بیت کوین را در چند ماه آینده داشته باشیم که خط مقاومت BBWP شکسته شود. این سیگنال دیگری به نفع این است که سال گذشته زمان تثبیت کلان بیت کوین بوده است.

بیت کوین در آستانه افزایش (یا کاهش) 48 درصدی است

اکنون، با نگاهی به عملکرد قیمت در دوره‌های پس از پایین‌ترین سطح‌های متوالی BBWP، می‌توانیم دامنه افزایش و کاهش را مشاهده کنیم. با اندازه گیری حرکت قیمت BTC از باز شدن شمع 5 روزه در زمان مشخص به بالا/پایین محلی، نتایج زیر را دریافت می‌کنیم:

نوشته دیگر :   همه چیز درباره کد تخفیفی‌ها!

به‌طور متوسط ​​این داده‌ها، متوسط ​​نوسان 48 درصدی را برای قیمت بیت‌کوین دریافت می‌کنیم. از طرف دیگر، مدت زمان حرکت از سیگنال به بالا/پایین 42.5 روز است.

یک نکته منحنی افزایشی است که در بخش اول ذکر شد، که به نظر می رسد قیمت بیت کوین را به عنوان پشتیبان ارائه می دهد. دیگری این است که پس از اصلاح 52٪ از ATH می آید. این بدان معناست که بیت کوین نمی تواند 48 درصد دیگر سقوط کند. با این حال، وضعیت ممکن است کمی برای یک حرکت پیشرفتی استدلال کند زیرا فشار فروش ممکن است به زودی از بین برود باشد.

RSI تصادفی: احتمال احتمالی بیشتر است

با این حال، به نظر می‌رسد که به نفع شانس بالاتر از شاخص دیگری می‌کنیم: Stochastic RSI (StochRSI). این شاخص از شاخص قدرت نسبی (RSI) مشتق شده است، که یک شاخص حرکتی اساسی است و در نتیجه 0-100 نشان می دهد که آیا یک دارایی بیش از حد خریداری شده است یا بیش از حد ساخته شده است.

RSI تصادفی از یک‌سانی استفاده می‌کند، اما فرمول نوسان‌گر تصادفی را با قیمت‌های پایه داده‌شده، به عملکرد RSI می‌کند. این نماد به یک نوسان ساز بسیار پاسخگوتر می شود که سریعتر از خرید بیش از حد (بالای 80) به فروش بیش از حد (زیر 20) و بالعکس حرکت می کند.

اکنون با قرار دادن داده‌های دوره‌های سیگنال پایین BBWP بر روی تصویر StochRSI 5 روزه، بینش بیشتر در جهت احتمالی حرکت بیت‌کوین دریافت می‌کنیم. به نظر می رسد که در موارد تاریخی که ما تجزیه و تحلیل کنیم، داده های StochRSI ممکن است به بهتر شدن جهت حرکت بالقوه کمک کرده باشد. مناطق برجسته (های قرمز) متوالی با:

مطابقت دارند

 

نتیجه گیری

شاخص‌های فنی در زمان 5 روزه باز‌هایی را نشان می‌دهند که یک حرکت بزرگ در قیمت BTC در راه است، که ممکن است به سمت بالا هدایت شود. چنین نتیجه ای با ترکیب شاخص نوسانات BBWP با اندیکاتور حرکت StochRSI به دست می آید.

برای تجزیه و تحلیل و تحلیل قبلی بیت کوین (BTC) اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی، .

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/ethereum/