سازنده درب اتومات شیشه ای باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

1- ارائه دهنده بهترین اپراتور درب اتومات شیشه ای باشد.

 

تنوع شرکت ها و برندهای سازنده اپراتور درب اتومات بسیار گسترده است و انتخاب برند و نوع آن نیازمند اعتماد به شرکت سازنده است. امروزه هر جنس اصلی دارای اجناس فیک و تقلبی درست مشابه اصل محصول در سراسر دنیا است. شرکت بینادر ارائه دهنده ی اپراتورهای اورجینال با برندهای مطرح دنیا است و توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب کند.

 

درب اتومات شیشه ای

2- دارای تنوع در فریم و شیشه درب اتومات باشد.

فریم های این نوع درب ها با سه نوع جنس در بازار موجود است که شامل رنگ الکترواستاتیک، آبکاری شده آنودایز و روکش استیل می شود. شیشه سکوریت در چهار نوع شیشه سکوریت فلوت، شیشه سکوریت سوپر کیلیر، شیشه سکوریت سند بلاست شده فلوت و شیشه سکوریت سند بلاست شده سوپر کیلیر موجود است. علاوه بر جنس شیشه و فریم، تنوع در ضخامت آن ها نیز مهم است. اصولا شیشه های سکوریت مناسب برای ساخت درب اتومات در ضخامت های 6 میلی متر و 10 میلی متر موجود هستند.

3- توانمند در ساخت انواع درب اتومات شیشه ای باشد.

شرکت هایی که توانایی ساخت انواع درب اتومات را دارند؛ همیشه از توجه ویژه ای از سمت سفارش دهندگان بهره مند بوده اند. شرکت بینادر با به کارگیری بهترین طراحان و مهندسان در طراحی، اجرا و نصب انواع متنوعی از درب های اتوماتیک شیشه ای هم چون کشویی، تاشو، کشویی پارکینگ، کرکره ای اتوماتیک و آکاردئونی و انواع دیگر همواره موفق بوده است و توانسته در حداقل فضای ممکن بهترین ها را اجرا کند.

نوشته دیگر :   با تفاوت های نرم افزار لایت روم و فتوشاپ بیشتر آشنا شوید

 

زیبایی درب های اتومات شیشه ای

4- ارائه دهنده قیمت مقرون به صرفه باشد.

شرکت بینادر دارای پیشرفته ترین ماشین آلات ساخت درب های اتوماتیک می باشد و با استفاده از باکیفیت-ترین مواد تولید درب اتومات شیشه ای از بهترین سازندگان و تامین کنندگان جهانی توانسته محصولاتی با بهترین قیمت بسازد و نصب و اجرا کند. با ارائه پشتیبانی پس از تولید توانسته سطح رضایت مشتریان را بالا ببرد.

5- ارائه دهنده گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.