نحوه تشخیص جاروبرقی بوش تقلبی

نحوه تشخیص جاروبرقی بوش تقلبی

جارو برقی از با اهمیت ترین وسایل برقی است که تقریبا در همه خانه ها وجود دارد. به دلیل استقبال خانواده ها از خرید انواع جاروبرقی، باعث وجود اجناس تقلبی در بازار را زیاد کرده است. افراد سودجویی نیز سعی می کنند از راه های غیر قانونی انواع تقلبی جاروبرقی را وارد بازارهای فروش کنند تا سود زیادی دریافت کنند. یکی از برندهای مشهور و محبوب تولید انواع لوازم خانگی، برند بوش است. انواع وسایل برقی و از جمله جاروبرقی بوش تقلبی در بازار یافت می شود. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی جنرال پلاس قصد داریم درباره نحوه تشخیص جاروبرقی بوش تقلبی از اصل صحبت کنیم. پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

تشخیص جاروبرقی بوش تقلبی (فیک)

امروزه طراحی و تولید انواع لوازم خانگی برند بوش باعث ایجاد تنوع زیادی در بازار شده است. واردات آسان و بدون کنترل لوازم خانگی و جارو برقی باعث ورود اجناس تقلبی شده است. لوازم خانگی تولیدی برند بوش به دلیل پر تقاضا بودن، سهم زیادی را از بازار به خود اختصاص داده اند. همین امر سبب فروش کالاهای تقلبی با برند بوش شده است. انواع مدل جاروبرقی بوش نیز از این امر مستثنی نیستند. جاروبرقی های بوش تقلبی موجود در بازار ایران فاقد استاندارد و کیفیت این کمپانی هستند.

چگونه جاروبرقی بوش اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

برای خرید جاروبرقی بوش اصل شیوه های مختلفی وجود دارد که در ادامه به نحوه تشخیص آن خواهیم پرداخت.

۱- کنترل سریال و مدل جاروبرقی بوش

اولین راه استفاده از مدل و سریال دستگاه می باشد. افراد می توانند مدل کالا را در بخش جستجوی گوگل یا سایت اصلی شرکت بوش، سرچ کنند. اگر آن کالا را در سایت اصلی شرکت سازنده پیدا کردند، می توانند از اصل بودن کالا مطمئن شوند. در غیر این صورت بدانید که مدل مورد نظر شما تقلبی است.

جاروبرقی بوش

۲- مقایسه تصویر محصول با نمونه اصلی

در زمان خرید سعی کنید از کالای مورد نظر خود عکس بگیرید. اگر مدل مورد دلخواه در سایت اصلی شرکت بوش پیدا شد، تصویر آن را با مدلی که قصد خرید آن را دارید مقایسه کنید. شکل ظاهری و طراحی جاروبرقی بوش اصل ظرافت و زیبایی خاصی دارد. و با نمونه تقلبی آن متفاوت است، پس با کمی دقت می توانید این مورد را  تشخیص دهید.

۳- خرید جاروبرقی بوش از نمایندگی

روش بعدی خرید جاروبرقی بوش اورجینال و اصل، خرید از نمایندگی شرکت بوش است. مشاوره با فروشنده معتبر به افراد کمک می کند تا جارو برقی بوش تقلبی خرید نکنید. تشخیص جارو برقی بوش تقلبی برای فروشنده لوازم خانگی شرکت بوش بسیار آسان است.

۴- توجه به قطعات جاروبرقی

توجه نمودن به ساختار محصول و مرغوب بودن تمامی قطعات جارو برقی راه دیگری برای تشخیص محصول تقلبی برند بوش است. قطعاتی مانند طول لوله خرطومی جاروبرقی، طول سیم برق، اندازه و ابعاد حجم دستگاه، ساختار متعلقات جارو برقی و… را حتما بررسی کنید. همچنین مکش جارو برقی خانگی باید خوب باشد و صدای موتور جاروبرقی نباید زیاد بلند باشد. در مدت زمان طولانی موتور جاروبرقی نباید زیاد گرم شود.

جاروبرقی بوش

۵-بسته بندی جاروبرقی بوش

شرکت بوش به بسته بندی محصولات و نیز جارو برقی های خود اهمیت زیادی قائل است. اگر جاروبرقی بوش اصل را خریداری کردید می توانید مطمئن باشید که بسته بندی و کیفیت آن خوب است. اگر در زمان خرید جاروبرقی بوش متوجه شدید جنس و متریال بسته بندی بی کیفیت است و رنگ چاپی بر روی آن کدر و بد رنگ است. مطمئن باشید که با جاروبرقی بوش تقلبی روبرو هستید. همچنین وجود برچسب های زیاد، غیر حرفه ای و کلمه اورجینال بر روی بیشتر محصولات تقلبی و فیک دیده می شود.

نوشته دیگر :   فروشگاه اینترنتی میرازگام - فروش محصولات ایزوگام

مدل های جاروبرقی بوش تقلبی

در ادامه مطلب مدل هایی از جارو برقی بوش که در بازار به اسم جنس اصل عرضه می شوند را برای شما معرفی می کنیم. این مدل ها کاملا ساخت کشور چین هستند و بدون لوگو و نشان وارد ایران می شوند. فروشنده های نامعتبر و سودجو در داخل کشور بر روی این محصولات برچسب برند بوش می زنند. و بعد آن ها را در داخل کارتن های تولید شده با نام بوش قرار می دهند و روانه بازار می کنند. بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی و شناخت جنس اصل اقدام به خرید این محصولات می کنند.

مدل های جاروبرقی بوش تقلبی بسیار بی کیفیت هستند و کارایی لازم را ندارند. و تنها باعث هدر رفتن پول خانواده ها و در سطوح کلی تر سبب اتلاف سرمایه های کشور می شوند. بهتر پیشنهاد می کنیم قبل از خرید جاروبرقی بوش درباره مدل مورد نظر خود آگاهی کافی را کسب کنید. حتما محصول مورد دلخواه خود را از فروشندگان معتبر خریداری کنید. تا دارای ضمانت نامه، گارانتی اصالت و خدمات پس از فروش داشته باشد. تا در صورتی که بعد از خرید مشکل یا ایرادی برای دستگاه ایجاد شد، قادر باشید به صورت رایگان از خدمات تعمیر آن استفاده نمایید.

جاروبرقی بوش

خرید جارو برقی بوش تقلبی

برخی از مدل های جارو برقی بوش حتی لوگو و برچسب برند را نیز بر روی دستگاه دارند. اما برچسب محصول به صورت مبتدیانه چسبانده شده است و کاملا قابل تشخیص است. با مراجعه به سایت کمپانی بوش خواهید دید که طراحی و ظاهر جاروبرقی بوش اصل با مدل تقلبی آن بسیار متفاوت است.

در مواردی دیگر جاروبرقی بوش متقلبی به صورت بدون کارتن و برند وارد کشور می شود. و بعد از وارد شدن برند بوش به روش های مختلف بر روی محصول چاپ می شود. و بعد از این مراحل در کارتن های چاپ شده به اسم شرکت بوش قرار می گیرد و به بازار عرضه شده و به فروش می رسد. با تاسف فراوان باید بگوییم که تعداد زیادی از افراد به دلیل عدم آشنایی و اطلاعات کافی اقدام به خرید این کالا ها می کنند. و به اصطلاح پول خود را دور می ریزند و محصولی بی کیفیت و تقلبی را با قیمت بالا خریداری می نمایند.

تعداد از مدل های جاروبرقی بوش تقلبی موجود در بازار، دارای کیفیت ساخت بدنه و قطعات بسیار پایینی هستند. خریدار با کمی دقت می تواند متوجه تقلبی و فیک بودن محصول شود. به دلیل استفاده از قطعات بی کیفیت در ساخت این جاروبرقی های تقلبی، کارایی پایینی دارند. و همچنین صدای بسیار زیادی دارند و موتور جارو در زمان کار بسیار پر سر و صدا هستند.

کلام آخر

جارو برقی ها از کالاهای پر استفاده هستند. قدرت مکش بالا، سروصدای پایین، کیفیت بالا و همچنین طراحی زیبای از ویژگی های خرید جاروبرقی بوش هستند. که خریداران را به سمت خود جذب می کند. اما جنس های تقلبی چینی در بازار زیاد دیده می شود. با خرید جاروبرقی بوش اصل آرامش و عمر طولانی را به خانه خود وارد می کنید. پیشنهاد می کنیم با خرید از سایت جنرال پلاس جنس با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری نمایید.