ماه رمضان از راه رسیده و خیابون‌ها شلوغ و پر از ترافیک شده.
کوچه‌هایی که راه فرار از ترافیک بودن هم دیگه جایی واسه عبور سریع ندارن و از همه بدتر صف نانوایی‌هاست که طولانی‌تر از همیشه شده.

خبر خوب اون هستش که امسال هم سرویس سفارش آنلاین نون بقچه خدمات خاصی رو واسه خرید نون در ماه مبارک رمضان داره.
بقچه یه سرویس سفارش آنلاین نون در شهر تهرانه که کمک می‌کنه نون‌های سنتی سنگک و بربری رو به صورت آنلاین سفارش بدین و دم در خونه یا محل کار تحویل بگیره.
نون‌هایی که همه‌ی ما دست کم یه بار دردسر صف ایستادن واسه خریدش رو داشته‌ایم و جزء جدا نشدنی سفره‌هامون رو تشکیل میدن.

وقت شما با ارزشه

نون نقشی مهمی در سبد غذایی ما داره و همه حاضرن وقت و هزینه‌ی مشخصی رو صرف جفت و جور اون کنن اما تا حالا دقت کرده‌اید که چه قدر از زمانمان در صف‌های نانوایی می‌گذره؟ صف‌های طولانی در ماه رمضان حدود ۴۰ دقیقه وقت از ما می‌گیرند که با یه حساب سرانگشتی چیزی حدود ۸ ساعت از وقتمون رو در این ماه در صف می‌گذرانیم!

بقچه در ماه رمضان سرویس خاصی واسه افطار داره و می‌تونید علاوه بر ساعات صبح، واسه زمان عصر و قبل از افطار هم سفارش بدین. اینطوری نون گرم و تازه رو در ساعات ۱۷ تا ۱۸:۳۰ یا ۱۸:۳۰ تا ۲۰ دم در خونه‌تون تحویل بگیرین و دیگه خودتون رو درگیر ترافیک سنگین خیابون‌ها نکنین.

کیفیت نون، بدون دردسر

نوشته دیگر :   شماری از مشاغل پردرآمد کانادا در سال ۲۰۱۹

صرفه‌جویی چندین ساعته‌ای که با خرید نون از بقچه صورت می‌گیرد تنها کمک بقچه نیس.
نگرانی‌ی دیگری که ما ایرونی‌ها نسبت به نون‌های سنتی‌مون داریم، بحث کیفیت اون هستش.
موضوعی که از سوخته نبودن نون تا طعم کنجدهای روی اونو شامل می‌شه. بقچه تضمین می‌کنه که نون باکیفیت رو جفت و جور کنه و در بسته‌بندی بهداشتی تحویل دهد. در نتیجه هم نون خوبی خریده‌اید و هم گرم و تازه به دستتون می‌رسد.

عامل دیگری که در مورد نون روش زوم شده، قیمت اون هستش.
حالا خوبیش اینه بقچه تغییری در قیمت نون نمی‌دهد و هزینه‌ی اون مشابه قیمت اون در نانوایی‌های آزادپزه. تنها مبلغی که اضافه می‌شه هزینه‌ی ارسال و بسته‌بندی اون هستش که در مقابل صرفه‌جویی وقتی و رفاهی که به همراه می‌آورد، به نظر منطقی و به صرفه میاد.

بقچه حدود یه پنجم سطح شهر تهران رو تحت پوشش خدمات خود داره.
محله‌هایی مثل قیطریه و پاسداران که شلوغی نانوایی‌هاشون معروفه و خوشبختی‌آباد و شهرک غرب که ترافیکشان زبون‌زده از جمله‌ی مناطق فعال بقچه هستن.

یه هدیه کوچیک واسه شما!

خلاصه که این ماه رمضان رو به دور از شلوغی نانوایی‌ها بگذرونین و خرید نون رو با بقچه ساده کنین. شما می‌تونید اپ‌های بقچه رو واسه گوشی‌های اندرویدی و iOS دانلود کنین یا مستقیم از سایت بقچه به نشانی www.Boghche.ir سفارشتان رو ثبت کنین.