گشتی در اینستاگرام ستاره های معروف دنیای ورزش، موسیقی، سینما و سیاست، یکی از فعالیتای روزانه سرویس چهره های پرتال ما هست تا همیشه مخاطبان پرتال، آخرین خبرا از سبک زندگی دیجیتالی سلبریتیای روزگار ما رو در اختیار داشته باشن.

لیونل مسی

 فوق ستاره باشگاه فوتبال بارسلونا یکی از پر بیننده ترین صفحات در اینستاگرام رو در اختیار داره و تازگیا تعداد دنبال کننده هاش از مرز چهل و چهار میلیون نفر بالاتر رفت. مسی فقط با صد و شصت و پنج پست تونسته در ردیف ۵۰ صفحه پر بیننده اینترنت شه.

نیمار

نیمار، هم تیمی مسی و مهاجم تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلونا هست که یکی از سلفی باز ترین ستاره های اینستاگرام حساب می شه و از ایشون میشه کیم کارداشیان سلفی باز ورزشیا نام برد. نیمار بخشی از زندگی روزانه اش رو در اینستا صرف می کنه.
این ستاره اینستا باز برزیلی، تا کنون سه هزار و سیصد و پنجاه و دو پست از خود در اینستا منتشر کرده و بیشتر از پنجاه میلیون مخاطب داره.
جدید ترین تصویر آقای سلفی باز، دوباره به سلفی ایشون با یه دوست عینگی اشاره داره و زیر اون نوشت: my partner

کریس رونالدو

(تصویر کریس رونالدو در حال قایق سواری در اسپانیا)

 پر افتخار ترین بازیکن فوتبال جهان در چند سال گذشته، در اینستاگران فعالیت زیادی داره.
ایشون رو باید یکی از معروف ترین چهره ها در سرزمین دیجیتالی اینستاگرام دونست. کریس رونالدو، فوق ستاره باشگاه کهکشانی رئال مادرید اسپانیا، امروز شصت میلیون مخاطب داره و بیشتر از هزار و یه صد پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشته.
تصویر جدید ایشون پس از قهرمانی در جام قهرمانان اروپا ۲۰۱۶، به تصویری در کنار ساحل اختصاص پیدا کرده. در زیر،‌تصویر یه سلفی تاریخی تو یه شب تاریخی رو اسپانیا و در مادرید مشاهده می کنین که جشن یازدهمین قهرمانی رئال رو نشون میده.

(سلفی کریس رونالدو و هم تیمی با هواداران رئال در شهر مادرید اسپانیا در شب قهرمانی در چمپیونز لیگ )

 

مایلی سایروس

نامی آشنا واسه عاشقان موسیقی و هنر و به خصوص معتادان اینستاگردی. مایلی سایروس، خواننده و هنرپیشه و ترانه نویس آمریکایی بیست و شش ساله، سلبریتی معروف و عضو باشگاه سلبریتیای میلیونر زیر ۳۰ سال حساب می شه.
مایلی، یکی از پر پست نویس ترین سلبریتیای اینستاگرامه که بیشتر از پنچ هزار و پانصد پست در اینستاگرام منتشر کرده و نزدیک به چهل و نه میلیون مخاطب داره.
جدید ترین تصویرش رو به حضور در یکی از کنسرت هاش اختصاص داده که با لباسی سراسر مشگی آواز می خواند.

ایشون یه چند وقت پیش در یکی از برنامه های NBC با پوشش صورتی رنگ خود ظاهر شد که با استقبال مخاطبانش همراه گشت.

(حضور مایلی سایروس در برنامه تلویزیونی جیمی فالون)

 جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبر لیک، یکی دیگه از سلبریتیای اینستاگرام هست که در مورد خواننده گی و هنرپیشه گی فعالیت داره.
جدید ترین تصویر اینستاگرام آقای جاستین جنجالی رو در بالا مشاهده می کنین. تصویری از پوشش سفید رنگ آقای جاستین در یکی از کلیپای ویدئویی و تصویر از پشت ایشون در یکی از کنسرتا، جدید ترین پستای تیمبر لیک رو شامل شده.
جاستین با بیست و نه میلیون مخاطب رو در نشانی اینترنتی به نشانی https://www.instagram.com/justintimberlake/?hl=en دنبال کنین.

 

ریحانا

ریحانا، خواننده سرشناس این روزای دنیای جذاب استیج  ها، حضور فعالی در اینستاگرام داره و تازگیا سفیر تبلیغاتی DIOR و اجناس عینک ان شده.
تصویر تبلیغاتی از ریحانا رو با این عینگ مشاهده می کنین. واسه باخبر شدن از فعالیتای تبلیغاتی ریحانا با این برند معروف به هشتگ RIHANNADIOR مراجعه کنین. اینستاگرام خاص ریحانا رو در نشانی https://www.instagram.com/badgalriri/?hl=en دنبال کنین. تصویری که با بیشتر از هفت هزار کامنت هم همراه شده.

ابراهمیوویچ

 زلاتان ابراهیموویچ، معروف ترین بازیکن سوئدی در لیگ اروپا، این روزا موفقیتایی رو با تیم پاری سن ژرمن فرانسه کسب کرده. زلاتان تازگیا از برند ادکلن خود رونمایی کرده و اطلاعات بیشتر در سایت A-Z.COM در دسترس هست.
ایشون در جدید ترین پست خود، از پخش مستقیم مراسمی نهاری خبر داده که در پرتال  facebook.com/azsportswear میشه دید. جالبه بدونین، در این مراسم از برندای تحت نام زلاتان ابراهمییمویچ رونمایی شد که در روزای آینده بیشتر از ان میگیم.

 جرارد پیکه

پیکه، کاپیتان بارسلونا، این روزا در اینستا تقریبا فعال هست.
پیکه با هشت میلیون مخاطب همراه هست و جدید ترین پست در اینستاگرام رو به یه ویدیو اختصاص داده که خیلی مهم هست.
ویدئوی تبلیغاتی با برند بکو.

مسعود اوزیل

اوزیل که تازگیا در مراسم حج عمره با لباس احرام دیده شده، جدیدترین پستش رو به دیدار چند دوست در یکی از شهرای سوییس اختصاص داده.

اوزیل هفت میلیون دنبال کننده داره.

(تصویر مسعود اوزیل در مراسم حج چند هفته پیش)

وین رونی

ستاره این روزای شیاطین سرخ (منچستر یونایتد) فعالیت زیادی در اینستاگرام داره.
ایشون جدید ترین پست خود رو به حضور تو یه موسسه خیریه  The Honeypot Children’s Charity! )(و عکس گرفتن با تعدادی از کودکان تحت پوشش این مجموعه اختصاص داده که با همراهی هم باشگاهی هاش هم مواجه شده.
آقای رونی انگار دستی بر خواننده گی هم داره و تازگیا در مراسمی در این مجموعه خیریه هم خونده! این عکس فوق ستاره منچستریا با هشتگ lionsandroses همراه شده بود. جالبه بدونین، چند روز پیش هم سلفی جذابی از آقای رونی در کنار پله، اسطوره فوتبال برزیل و جهان منتشر شد.

جنیفر لوپز

شکیرا

شکیرا، همسر جرارد پیکه کاپیتان آبی اناری پوشان بارسلونا اسپانیا، خواننده مطرح این روزای دنیای اسیتج هست که تازگیا به کلمبیا رفته و با پیراهن ورزشی عکس گرفته. شکیرا بیست میلیون دنبال کننده داره.

تیلور سویفت

تیلور سویفت، خواننده مطرح آمریکایی که عاشق اینستاگرام و سلفی بازی با ادا و شکلکای بسیاره، این روزا فعالیت زیادی در اینستا داره.
تیلور بیشتر از ۸۰ میلیون دنبال کننده داره و یکی از ۵ صفحه پر بیننده اینستاگرام بهش اختصاص داره.
در جدید ترین تصویر، تیلور رو با گردن بند جذاب یقه ای میبینیم.

 ادل

خواننده معروف این روزا، ۱۲ میلیون فالورر داره و هیچ صفحه ای هم در اینستاگرام فالو نکرده. ایشون خیلی فعال نیس اما پست هاش با مخاطب زیادی مواجه می شه.
تصویر جدیدش، به حضور ایشون در یکی از کنسرتا و اجراهای جالبش اختصاص پیدا کرده.

 بیانسه

بیانسه، خواننده و بازیگر سرشناس هالیوود که از طرفداران باراک اوباما، رییس جمهور وقت آمریکا هم حساب می شه، بیشتر از هفتاد و سه میلیون دنبال کننده داره.
ایشون در جدید ترین پستش، تصویری از خود و یکی از دوستان مشکی پوست رو به اشتراک گذاشت اما توضیحی درباره این عکس نداد! این عکس ۱ میلیون دنبال کننده بدست آورد.

بیانسه رو در https://www.instagram.com/beyonce/?hl=en دنبال کنین.

 سلنا گومز

 سلنا گومز، خواننده جوون آمریکایی این روزا در اینستگرام حضور فعالی داره و تینجیرهای اینستاگرام،مخاطب پر و پا قرص ایشون هستن. سلنا گومز، بیشتر از هشتاد میلیون دنبال کننده داره و پست اخیرش رو به لحظه دریافت لباس جدیدش واسه شرکت در کنسرت روزای آینده اختصاص داده. ایشون در حالی که روی کاناپه مشغول چیپس خوردنه، با دیدن این لباس حیرت زده شد.

(تصویر سلفی جدید سلنا گومز روبروی آینه در شهر تورنتو کانادا)

 جاستین بیبر

جاستین ببر ، خواننده جوون کانادایی که روزگاری از دوستان نزدیک سلنا گومز به حساب می رفت، یکی از فعال ترین صفحات سلبریتیا در اینستاگرام رو در اختیار داره.
جاستین که حدیود ۷۰ میلیون دنبال کننده داره، جدید ترین پست خود در اینستاگرام رو به تصویر چرخبال شخصی اش اختصاص داد. جاستین مخاطبان نوجوون بسیاری داره.
ایشون تا کنون از خود سه هزار و پانصد عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

 لیدی گاگا

لیدی گاگا،خواننده و ترانه نویس معروف و جنجالی این روزای دنیای استیج، تازگیا جدید ترین پست خود در اینستاگرام رو به دنیای موتور سواری اختصاص داده. ایشون به یکی از پیستای موتور سواری سرعت در آمریکا رفته و با پوشیدن لباس خاص موتور سوارا با اعضای یه تیم موتور سواری عکس گرفته. لیدی گاگا بیشتر از ۱۷ میلیون دنبال کننده داره.

کتی پری

کتی پری، خواننده معروف خوش خنده دنیای موسیقی، اینستاگرامش رو خیلی دوست داره.
تصویر جدیدی از خود رو در حالی که تو یه کاناپه لم داده و تلفن صحبت می کنه اختصاص داد! ان هم بدون هیچ توضیحی و فقط با تگ یونسیف!.

باشگاه رئال مادرید

خوب، در روزگار امروز که همه مردم دنیا فوتبالی شدن، صفحه اختصاصی باشگاه ها در اینستاگرام هم مخاطبان زیادی داره.
مخصوصا باشگاه هایی که سلبریتیای دنیای ورزش در اون توپ میزنن. مانند باشگاه کهکشانی رئال مادرید که تازگیا، یازدهمین جام قهرمانی باشگاه های اروپا رو به خونه برد. باشگاه رئال در اینستاگرام مخاطبان زیادی داره.
جدید ترین تصاویر اینستاگرام این باشگاه اختصاص داره به جشن قهرمانی باشگاه در چند هفته گذشته. هشتگ  #halamadrid زیر این عکس نوشته شده.

باشگاه بارسلونا

باشگاه بارسلونا، اولین باشگاه پربیننده در اینستاگرام هست که بیشتر از ۳۴ میلیون مخاطب داره.
این باشگاه در جدید ترین تصویر خود، از پیراهن شماره ۱۰ خود که واسه لیونل مسی هست، رونمایی کرد.
صفحه رسمی بارسلونا در اینستاگرام در نشانی https://www.instagram.com/fcbarcelona قرار داره.
بارسلونا بیشتر از هفت هزار و هشصتد پست در اینستاگرام به اشتراک گذذاشتهه که رکوردی در میان صفحات ورزشی این شبکه اجتماعی محبوب هستش.

باشگاه منچستر یونایتد

 شیاطین سرخ هر چند در چند فصل گذشته پس از ترگ سر آلکس فرگوسن، اسطوره سرمربی گری خود وضعیت خوبی ندارن، اما هم اونقدر پر مخاطب هستن و یکی از باشگاه های متمول جهان هستن. منچستر یونایتد در اینستاگرام ۱۱ میلیون فالووری منچستریا با چهار هزار و چهار صد پست، مخاطبان زیادی در دنیا داره.
جدید ترین پست این باشگاه، مربوط به نوشته وین رونی، کاپیتان شیاطین سرخ هست که از حضور احتمالی خوزه مورینهو، آقای خاص فوتبال دنیا به این باشگاه بیان رضایت کرده.

خوزه موینهو هم تازگیا در اینستاگرامش، تصاویری از حضورش در باشگاه رو به اشتراک گذاشت.

(تصویری که خوزه موینهو به عنوان سر مربی فصل آینده شیاطین سرخ از حضورش در باشگاه منتشر کرد)

اینستاگرام خوزه مورینهو پرتغالی بیشتر از نیم میلیون فالورر داره.

(تصویر جدید صفحه شخصی خوزه موینهو در اینستاگرام از دیدار با گای ریچی)

 دفتر پادشاهی سوئد

در بسته خبری اینستاگردی ما، سری هم به دنیای سیاست می زنیم. دفتر پادشاه سوئد در اینستاگرام، یکی از صفحاتی هست که بعضی وقتا نگاه میکنیم. در جدید ترین تصویری که دفتر کاخ سلطنتی استکهلم در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، تصویر پرنس ویکتوریا و همسرش که در سال ۲۰۱۱ میلادی با اون ازدواج کرد و ماساژورش به حساب می اومد در کنار دو فرزندشانه. صفحه اینستاگرام KUNG HUSET در نشانی https://www.instagram.com/kungahuset/?hl=en در دسترس هست.

 

جسیکا چستن

هنرپیشه نام آشنای هالیوود، جدید ترین پست خود رو با یه لباس بلند تابستونی همراه کرده که روبروی خونه اش گرفته شد.

ماریا شاراپووا

تنیسور مشهور، این روزا بعضی وقتا اینستاگرام خود رو بروزرسانی می کنه.
تصویر جدید ماریا شاراپواا، به یه تمرین صبحگاهی اشاره داره.
واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به https://www.instagram.com/mariasharapova/?hl=en مراجعه کنین.

 

نوشته دیگر :   ۷ نماد مشهور و شناخته شده در جهان که کمتر کسی از معنی و ریشه آن ها آگاهی دارد